12/28/2014

Winter Wonderland



Kovasti toivottiin lunta jouluksi, siellä ja täällä.

Saatiinhan sitä ja nautittu on. Lumileikit, lumen tuoma valoisuus, kauneus ja kirpakka kylmyys ovat tehneet joulun tienoosta tunnelmaltaan täydellisen. Olemme ilakoineet pihassa - niin koirat ja kuin ihmiset, liikkuneet lumisessa metsässä ja iltaisin ihailleet ulkona olevaa lumista hämyä. Ahh! Toivottavasti nämä kelit jatkuvat pitkään.

Olen julkaissut kollaasien kuvat myös Instagramissani
Tervetuloa seuraamaan touhujamme sinne, nimimerkkini on @tarjasnowland.







We had snow - lots of snow in Finland.
We are living now in the Winter Wonderland - and enjoying every second, minute, hour. 

Have a great end of the year 2014!

@tarjasnowland




6 kommenttia:

  1. Lumen tulon ajoitus oli kyllä täydellinen :) Joulusta tuli sittenkin kunnon joulu puitteiltaan. Nyt odottelen vaan, että hiihtoladut alkaisi olemaan kunnossa, niin pääsis tuumasta toimeen :)

    VastaaPoista
  2. Samaa minä odottelen, peltolatuja joilla voin hiihdellä rauhakseen, en ole erityisen hyvä hiihtäjä näet. Ulkona on kyllä niin kaunista nyt <3

    VastaaPoista
  3. Kyllä oli lumi enemmän kuin tervetullutta. <3 Jos te, Tarja ja Katja, odottelette hiihtolatuja, niin minä odotan että pääsisi kelkkareiteille huristelemaan, prum prum. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuulostaapa hyvältä Kristiina! Mun tosin kannattaa pysyä suksilla, ja siinäkin edetä suht hitaasti, kelkkailu olisi ehkä liian riskialtista mulle ;)

      Poista
  4. Ihania kuvia ja ihana lumi <3 Olen ollut ihan onnesta sekaisin kun kuitenkin saatiin ihanan kaunis ja valkoinen joulu!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä Johanna. Se on kyllä uskomaton juttu, minkä vaikutuksen lumi ja kunnon talvi tekee suomalaiseen <3. Mieliala nousee ihan juhannuksen tasolle, ainakin minulla!

      Poista

Kiitos kommentistasi! Jokainen kommentti saa hyvälle mielelle ja perinteisesti vastaan kaikkiin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...